neděle, dubna 17, 2016

Další knihy bez poštovného?

Pokud už delší dobu čtete v angličtině, určitě znáte stránky bookdepository.com nebo betterworldbooks.com. V poslední době jsem však brouzdala internetem a snažila se zjistit, zda-li se neobjevily nové podobné stránky, na kterých by se daly sehnat knihy s poštovným zdarma. 

Několik jsem jich našla, nicméně většina z nich sice nabízí poštovné zdarma, ale ceny knih jsou dosti vysoké. Takovým příkladem je eurospanbookstore.com. V první chvíli jsem byla nadšená, ale ceny a dosti malý výběr knih mě ihned odradily. Pokud ale hledáte spíše odbornější knihy a ne fikci, tak si tam určitě vyberete. 

Další nalezenou stránkou je wordery.com, kterou na rozdíl od eurospanbookstore.com zkusím a něco si objednám. Tato stránka vznikla už v roce 2012, ale až do letošního roku jsem o ní neslyšela. Wordery funguje v podstatě stejně jako book depository. 


Knihy
Wordery nabízí nové knihy. Knihy si lze i předobjednat.

Ceny
Ceny knih se pohybují téměr ve stejné výši jako na bookdepository. Většinou s asi půldolarovým rozdílem. 

Platba
Kartou či přes paypal.

Poštovné
Kniha vám z wordery dorazí zcela zdarma. 

Doba doručení
Do České republiky knihy dorazí mezi 3 - 10 dny.

Další služby
  • V případě dárku lze ke knize připojit zprávu pro obdarovaného
  • Sledování zásilky


Wordery.com se v brzké době plánuji osobně vyzkoušet. Především jsem zvědavá na tak krátkou dobu doručení. Po vyzkoušení služby vám dám samozřejmě vědět, zdali to stojí za to a v jakém stavu knihy dorazily. 
Previous Post
Next Post

post written by:

1 komentář:

  1. *usilovně si zacpává uši* Ne, ne, ne, ne, ne, ne, NE! Zatraceně, o tomhle jsem nepotřebovala slyšet... :'( :D Ne, vážně, mám docela problém se sebeovládáním, když přijde na nákup knížek, takže tohle je pro mě mučení... :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář.